meikäläistä nytten hemmotellaan!!!

Tänään tuli yllätyspaketti postista ja kirjeen sisällä oli tälläinen kertakaikkisen ihana kassi:

1255515449_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja katsokaas nyt oikein lähempää miten ihanan täydellinen on tämän kassin teksti:1255515569_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja kivassa kortissa vielä oli teksti: "... tässä lupaamani PIF pimeitä syysiltojesi ilahduttamaan...." Nyt on vain niin että tämän haropääneitosen on ihan pakko myöntää että minen muista yhtään tälläistä lupausta. (seulakin pitää paremmin veden sisällään kun mun pää mitään) Ja niin ihana lahja on ja olen enemmän kuin otettu että minut on katsottu noin kallisarvoisen lahjan saajaksi niin ihan hävettää etten muista asiasta hölkäsen pöläystä!!! Nolostunut

Ja todella älä ymmärrä väärin olen enemmän kuin iloinen ja onnellinen näin hienosta lahjasta mutta äärimmäisen huonon muistini takia toivoisin pientä vihjettä miksi näin hienon lahjan olit luvannut mulle? Mielestäni en ole tehnyt mitään niin hienoa että olisin tälläisen upean lahjan ansainnut. Nauru

Jokatapauksessa kiitän ja kumarran ja olen todella iloinen!!! Värikin oli just eikä melkein mulle sopiva!!! Ja noin hieno kassi aivan sata varmasti päätyy käsityökassiksi ja tulee olemaan kovassa käytössä kun käytän sitä pari kertaa viikossa. Silmänisku

Niin sitten vielä yksi kymysys... (höh taas pitää huonon muistinsa lisäksi paljastaa vielä tietämättömyytensäkin) mitä tuo PIF tarkoittaa????

MUOKS!!!!

No itseäni alkoi häiritä tämä juttu niin paljon että otin "salapoliisimyssyni" käyttöön ja aloin tutkia asiaa... ensin tietty vielä kerran pähkin pääni puhki ja sitten hoksasin alkaa tutkimaan asiaa neulomon kautta. Ja työ tuotti tulosta! =) Eli olen keväällä lupautunut PIFiin mukaan (pay it forward)! Olen kyllä nuo 3 lupaamaani "hyvää työtä" tehnyt ja antanut käsitöitäni eteenpäin eli olen antanut hyvän kiertää jo ennenkuin sain omani. Ja siistä syystä olinkin jo unohtanut koko asian. Päättämätön

Eli minun piffini olivat seuraavat:

salomonin solmuilla tehty oranssi hartiahuivi ystävälleni:1255521075_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämän hän siis sai joskus kesällä (olisikohan ollut heinäkk)

seuraava oli rannerengas lahjaksi ja ilostuttamaan erään ihastuttavan ystävällisen neulomolaisen arkipäivää:1252153807_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja sitten lähetin 4 neulojalle silmukkamerkit (4kpl kulekin) (joista kylläkin halusin kuulla heidän mielipiteensä että osaisin tehdä mahdollisimman hyviä merkkejä)1252680412_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja itseasiassa vielä yhden piffin tein:

tiskirätin eräälle ystävälleni:1245404111_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Elikäs minä olen piffit tehnyt ja lahjoittanut eteenpäin!!! Ja olen edelleenkin kiitollinen saamastani piffistä!!! =) =) Ja tulipahan ratkotuksi tämäkin muistamattomuusongelma kun jaksoin vaan sitkeästi etsiä asiaa! =) =) =)