Kokeilen miten näitä sivuja oikein luodaan.

Tälläisen pitkän lariant tyylisen korun olen tehnyt helpolla RAW-tekniikalla. Tämän muistaakseni tein yhden neulan tekniikalla. Hyvin näkyy nuo raidat mitkä on noissa kivissä.
torstai, 11. kesäkuu 2009
Kokeilen miten näitä sivuja oikein luodaan.

Tälläisen pitkän lariant tyylisen korun olen tehnyt helpolla RAW-tekniikalla. Tämän muistaakseni tein yhden neulan tekniikalla. Hyvin näkyy nuo raidat mitkä on noissa kivissä.
Täältä löydät vanhemmat juttuni ja kuvani! Käy kurkkaamassa. =)
Kaikkea käsitöihin liittyvää maan ja taivaan väliltä. Nypläys, helmityöt, virkkaus, neulonta, vanhojen tuunaus, koukkuaminen yms yms yms...
Kommentit