Olen siis jo aikaisemmin kirjoitellut siitä että osallistuin ensimmäistä kertaa tuohon sny juttuun. Ja tunnetusti kun mulla pitää aina olla useampi rauta tulessa, niin tietty sitten ilmoittauduin vielä sukkasatoon mukaan!!! =) =)Tässäpä tulee taas samalla testattua näitä vuodatuksen ominaisuuksia ja mun taitoja:osaisinkohan liittää tuon napin oikein niin että siitä syntyy linkki oikeaan sivuun?!?!?

1250843298_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Ja jotta tässä ei olisi kaikki niin novitan sivuilla joku keksi aloittaa syys supistelun!!! Eli sen idea on se että (aloituspäivää ei ole vielä päätetty) määrätyn ajan sisällä osallistujat pitävät saldoa siitä kuinka paljon tulee tuhotuksi lankaa ja kuinka paljon sitä tulee ostettua. Ja tietty kun supistelusta on kyse niin miinuksellehan se pitäisi päästä loppuun mennessä. Tosin se on tietty vähän niin ja näin kuinka hyvin sitä onnistuu kun nuo tampereen käsityömessut sattuvat pahasti sen ajan sisälle!!! (voi siis olla että mennään pahasti plussan puolelle mut senhän näkee sitten lopussa)

Onneksi näissä kaikissa on se hyvä puoli että mä pystyn yhdistämään ne kaikki keskenään. Eli jos vaikka tekisin sny:lle sukkaparin niin voin laittaa kuvan siitä tuonne sukkasatoon sekä samalla miinustaa sen mun varastosta. Eli näppärää vai mitä?!?!

Valmistuneitakin on mutta en ole muistanut ladata kamerani akkua joten kuvat vielä ottamatta. Tosin pipo-linjoilla sitä ollaan oltu vain. Tytöt saivat vielä yhdet kesäpipot ja miehelle neuloin myös kaksi pipoa samalla mallilla. (ts tuli ostettua lankaa "liikaa" ja sainkin siitä määrästä 2 pipoa)